Kommunen skal vurdere kvar enkel endring med hensyn til kva slags tiltak det gjeld og kva interesser som vert ramma. Dersom kommunen er i tvil om den omsøkte endringa kan kallas mindre, vil ho handsamast som ei reguleringsplan.
-
Tiltakshaver tek kontakt med kommunen angående dei endringer som er ønska, og kommunen gjev si tilbakemelding.
-
Før kommunen går vidare med ei mindre endring skal følgende være levert:
- Omtale av den mindre reguleringsendringa
- Kva som ønskes endret
- Kvifor plana/føresegna ønskes endra
- Kven som er tiltakshaver for endringa
- Dersom det er plankartet som skal endres, skal kopi av plankartet med inntegnet endring og eventuelle avstandsmålinger leggjast ved.
-
Forslag til endringer i plankart og eventuelt føresegn vert sendt ut sammen med et følgjebrev til berørte parter/naboer/gjenboere og andre relevante instanser for uttale. Uttalefrist er satt til 3 veker.
-
Etter fristen har gått ut skal saken behandles politisk i fast utval for plansaker.
-
Mindre reguleringsendringer vil ikkje bli kunngjort i avis og på heimeside.
-
Etter at klagefristen på 3 uker er utløpt, vil endringane leggjast inn i eksisterende plan eller føresegn.
-
Det er ikkje klageadgang på kommunens beslutning om ikkje å foreta endring av reguleringsplanen etter pbl § 12-14, andre ledd.