Gratis nettkurs i bruk av Teams for nybyrjarar og vidarekomne + kurs i nettsal

I samarbeid med Skaparglede i Sykkylven annonserer vi hermed eit gratis kurs i bruk av Teams for nybyrjarar og vidarekomne + kurs i nettsal

Åsne Helene Folstad skriv dette:

Med bakgrunn i etterspørsel om kurs i bruk av digitale verktøy fra lokalt næringsliv og lokal handelsstand har vi tilrettelagt nettbaserte kurs, som vi gjerne ser at du deler i ditt nettverk.
Vi tror dette er aktuelt for langt flere enn bedriftene i Sykkylven, og med Teams er det enkelt for hvem som helst å delta.

Vi håper vi med dette kan bidra til at arbeidsdagen blir enklere for mange, og at lokal handelsstand kan bli mer tilgjengelig i konkurranse med store og profesjonelle netthandel-aktører.

Rett over påske kan du delta på gratis nettkurs i bruk av Teams og du kan lære om hvordan du kan selge mer via nett.

Les mer om kurstilbudet her: https://skaparglede.no/ Informasjonen er også publisert på Skapargledes Facebook-side.

Vi har sendt søknad om støtte fra fylkeskommunens bio-midler, og håper å få støtte til tiltaket.

Hvis det går greit vil all informasjon oppdateres med at kursene gjennomføres med støtte fra fylkeskommunens virkemidler for at næringslivet kan fungere bedre under korona-krisen.