Innbetalingar Stranda kommune

Betalingar logo

PRIVAT

Avtalegiro

Brukar du AvtaleGiro på rekningane frå oss mottek du ei melding om AvtaleGiro-trekket på kontoutskrifta. Dersom du har nettbank kan du motta dette varselet elektronisk.  Alt du treng  å gjere er å tegne AvtaleGiro med banken din.

E-Faktura

Efaktura

Brukar du eFaktura kjem rekningane ferdig utfylt rett i nettbanken din, og vert oppbevart der. Da kan du til ei kvar tid gå inn i nettbanken og få opp bilete av både betalte og ubetalte rekningar.

Du vel sjølv når du vil betale rekninga. Sidan alt er ferdig utfylt (KID, kontonummer etc.) er det berre å klikke for å betale. Om du vil, kan du få melding på e-post kvar gong det kjem ei ny rekning i nettbanken din.

BEDRIFT

EHF

EHF send rekning

Stranda kommune starta med å motta faktura og kreditnota på EHF i 2016, og vi kan no tilby og anbefale dette til alle som sender oss krav.

Vår fakturaadresse er vårt organisasjonsnr.: 964 980 098
og vårt aksesspunkt er: Nets

Fakturaen skal merkast med bestillers namn og ansvarsnummer.