Opning av Frivillighetens år 2022

Søndag 5. desember er FN’S internasjonale dag for frivilligheita og startskotet for Frivillighetens år 2022 i heile landet.

Stranda Kommune arrangerar fakkeltog i alle bygdelag:

Liabygda,  oppmøte ved Langmyra kl. 17.00. Enkel servering før fakkeltoget går og avsluttar ved kyrkja der det er lysmesse kl. 18.00.
Arr: Liabygda Helselag

Geiranger, oppmøte ved Fjordsenteret kl. 17.00 . Fakkeltoget går via Kopane og avsluttast ved Vinje camping, rebus/quiz langs ruta.
Servering av pølse/brød under Kleivahellaren.
Arr: Geiranger IL

Hellesylt, oppmøte ved Sparebanken Møre  kl. 15.30. Fakkeltoget går via Omsorgssenteret og avsluttar på Hellesylt Boutique@Bar
Servering av gratis pølse/brød til alle borna.
Arr: Hellesylt Ungdomslag

Stranda, oppmøte ved Ringstad Skule kl. 15.15. Fakkeltoget går i Ous-skogen over marka og langs med elva, over brua og til Kulturhuset
Kinoen syner familiefilmen «Fortellingen om Karl-Bertil Jonssons julaften kl. 17.00
Kulturhuset serverar varm gløgg. Gratis popcorn til borna.
Kulturhuset blir i tillegg lyssett denne ettermiddagen.

DET BLIR HALDE EIN KORT APPELL I KVART BYGDELAG.

Stranda frivilligsentral og Stranda kommune håpar at mange lag og organisasjonar, frivillige og alle andre vil vere med å feire starten på Frivillighetens år!

Husk refleks/refleksvest!

Helsing frå komiteen bak Frivillighetens år i Stranda kommune
Frivilligsentralen, kulturleiar, folkehelsekoordinator, lag/organisasjonar og frivillige.