Smitte i Stranda - Oppdatert informasjon 27.04.21 kl. 22:45

To nye smittetilfelle i kveld.
Dei fire som testa positivt på hurtigtest i går, har fått bekrefta positiv PCR-test.

Det vil sei at vi no har seks covid-smitta i kommunen.

Tiltak som er sett i verk:

• Sunnylven barnehage er stengt frå tirsdag 27.04.21 til og med fredag 30.04.21.
  • Sunnylven omsorgssenter er stengt inntill smittesituasjonen er avklart
  • Som eit føre var prinsipp, er elevar og tilsette på mellomtrinnet 5.-7. ved Sunnylven skule sett i ventekarantene til smittesituasjonen er avklart. Føresette skal ikkje i ventekarantene.
    Dersom barnet ditt får symptom ha lav terskel for å teste.

Alle nærkontakter og hustandsmedlemmar skal sitte i karantene/ventekarantene til dei får beskjed frå smittesporingsgruppa.

Smittesporing og testing pågår.

Vi minner alle om å ha låg terskel for å teste seg, ha få nærkontakter samt oppretthalde alle smitteverntiltak!

Nærliggande kommunar har innført lokale forskrifter i samband med smitteutbrot i Ålesund kommune, strengaste nivå gjeld for dei som forflyttar seg mellom kommunane.

Les om kva som er isolasjon, karantene og ventekarantene