Stranda har fått sin første strategiske næringsplan

Kommunestyret godkjende 29.04.20 Strategisk næringsplan for Stranda kommune (PDF, 3 MB)
etter at den har vore ute på høyring i 6 veker.

Ein næringsplan skal vere styrande for dei overordna prioriteringane for næringsutvikling i heile kommunen og er såleis eit dokument som er av stor betydning for å få til ei planmessig satsing på næringslivet. Det kom i alt 14 innspel i høyringsrunden.

Det er no viktig at denne planen vert teken aktivt i bruk. I det ligg at den bør rullerast kvar valperiode (politisk ansvar) og at den vert knytt opp til den årlege budsjettprosessen (administrativt og politisk ansvar). Innbyggjarar, foreiningar/lag/organisasjonar og næringsliv må bruke den aktivt til årleg å kome med forslag til prioriterte tiltak, sjå Tiltaksplan (PNG, 60 kB)

som vart nytta under gjennomgangen i kommunestyret gir ein del informasjon om prosessen, målsetjingar med planen og korleis administrasjonen ønskjer at oppfølginga bør vere.